سلطانی: برنامه‌ریزی‌های خوبی تا بازی‌های آسیایی ناگویا انجام شده/ اردوی عمان بسیار خوب بود

خبرگزاری میزان دوشنبه 01 تیر 1405 - 15:12
سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان برگزاری اردوی آمادگی در عمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برنامه ریزی‌های خوبی تا بازی‌های آسیایی ناگویا انجام شده است
خبرگزاری میزان -

مریم سلطانی، سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان درباره اردو آمادگی تیم ملی تپانچه در عمان اظهار داشت: اردوی تیم ملی در مسقط عمان با همکاری دو کشور برگزار شد. با تفاهم نامه بین دو کشور و با همکاری سهیل برخورداری و امید نجاری، رئیس و دبیر کل توانستیم در این کشور اردوی تمرینی خوبی را داشته باشیم و دو مرحله مسابقات دوستانه در تپانچه ۱۰ متر و ۲۵ زنان و میکس داشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تجربه مسابقاتی خوبی در سالن المپیکی عمان داشتیم. این سالن‌ها مجهز به تکنولوژی روز دنیا بودند و برای مسابقات پیش رو بسیار ثمربخش بود. امیدواریم در مسابقات آینده شاهد نتایج خوب این اردو‌ها باشیم. با همکاری فدراسیون و کادر فنی و حمایت‌های رئیس و دبیرکل، برنامه‌ریزی‌های خوبی تا بازی‌های آسیایی ناگویا انجام شده است. از عمان به ایران برمی‌گردیم و اردوی داخلی برپا خواهیم کرد، سپس در جام جهانی تیراندازی در چین حضور خواهیم داشت، بعد از آن اردوی مشترک با تیم چین در پکن داریم و بعد از یک مرحله اردو در تهران؛ برای اردوی تدارکاتی راهی مجارستان خواهیم شد و می‌توانیم از فشنگ و ساچمه مناسب استفاده کنیم. تلاش می‌شود یک بازی دوستانه داشته باشیم و بعد از یک دوره اردو در کشور راهی ناگویا شویم. پس از بازی‌های آسیایی نیز خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.