عادل به طور کامل از دستور کار پیاتزا خارج شد

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 14:56
عادل غلامی، ستاره سابق و از چهره‌های نسل طلایی والیبال ایران، با تصمیم روبرتو پیاتزا از حضور در کادر تیم ملی کنار گذاشته شد و مسیر خود را به سمت نیمکت چادرملو اردکان تغییر داد.

به گزارش "ورزش سه"، عادل غلامی، سرعتی‌زن سابق تیم ملی والیبال ایران و یکی از چهره‌های نسل طلایی این رشته، از نخستین روزهای تمرینات در اردوی تیم ملی حضور داشت و امیدوار بود این‌بار به‌عنوان مربی، همراه تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال حضور پیدا کند.

با این حال، روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، در تصمیمی قابل توجه روی نام او خط کشید تا غلامی خیلی زود از جمع تیم ملی کنار برود و حضورش در این مجموعه نیمه‌تمام بماند.

با آغاز تمرینات تیم «ب» والیبال ایران، انتظار می‌رفت عادل غلامی نیز مانند برخی دیگر از مربیان حاضر در اردو که موفق به همراهی تیم ملی در لیگ ملت‌ها نشده بودند، به این تیم اضافه شود، اما برخلاف پیش‌بینی‌ها، خبری از حضور او در تیم ب نیز نشد.

در ادامه، غلامی مسیر متفاوتی را انتخاب کرد و ترجیح داد به اردکان برود. او در نهایت قرارداد خود را با باشگاه چادرملو اردکان به عنوان سرمربی جدید این تیم نهایی و رسمی کرد تا فصل تازه‌ای از دوران مربیگری خود را آغاز کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.