اعزام ۱۰ پاراتکواندوکار به مسابقات آزاد کره جنوبی

خبرگزاری میزان دوشنبه 01 تیر 1405 - 14:12
تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با ۱۰ ورزشکار در رقابت‌های آزاد کره جنوبی شرکت می‌کند.
خبرگزاری میزان -

بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های آزاد پاراتکواندو از سری مسابقات (G۴) فدراسیون جهانی طی روز‌های هفده و هجده تیرماه در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد. با تصمیم فدراسیون تکواندو ۱۰ تکواندوکار از کشورمان در این مسابقات حضور خواهند داشت. 

بر همین اساس ابوالفضل ایمانی، محمدطا‌ها حسن پور، امیرمحمد حقیقت شناس، علیرضا بخت، مهدی پوررهنما، سعید صادقیان پور، و حامد حق شناس در گروه مردان و مریم عبدالله پور، پریماه تورانی به همراه مرضیه نصراللهی در گروه زنان به این مسابقات اعزام خواهند شد. 

مهدی احمدی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان مربی هدایت تیم مردان را برعهده دارند و عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان می‌باشد. خیرالله قلی زاده (فیزیوتراپ) و هومن مهیمن به عنوان سرپرست تیم را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.