در حالی که تنها چند روز از ورود اوسمار ویرا به کشورمان -پس از غیبت طولانی مدت از زمان شروع جنگ ۳۹ روزه- نگذشته بود عکس و تفصیلات مربوط به احتمال حضور دراگان اسکوچیچ در راس کادر فنی پرسپولیس بخش اعظمی از ذهن پیشکسوتان و طرفداران این تیم را به خود مشغول کرد.
اوسمار ویرا که پس از صدرنشینی با پرسپولیس در نیم فصل نخست لیگ برتر با تقاضای تمدید قراردادش از سوی باشگاه (پیمان حدادی) مواجه شده بود با کسب نتایج ضعیف در شروع نیم فصل دوم تا حدی از کانون توجه مدیریت باشگاه (بخوانید مالکان پرسپولیس) دور شد اما با این وجود همچنان ظرف ماههای اخیر در حین بروز جنگ و آتش بس گزینه اول و آخر برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس بشمار می رفت.
اما از حدود ۳ روز پیش گمانه زنیها درباره نشستن دراگان اسکوچیچ روی نیمکت پرسپولیس در فصل بیست و ششم لیگ برتر که گفته می شود به خواست مالکان این باشگاه یعنی مدیران بانکی به ویژه بانک شهر بوده، این موضوع به شکل جدی از سوی رسانهها دنبال شد که ظاهراً اوسمار ویرا به سمت درب خروجی باشگاه هدایت میشود.
در همین راستا بخوانید: شرط محرمانه و مهم دراگان اسکوچیچ برای سرمربیگری در پرسپولیس
سرانجام و ساعتی پیش اوسمار ویرا با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به شکلی رمزآلود نسبت به این موضوع واکنش مستقیم نشان داده و به برخی گمانه زنی ها جامه واقعیت پوشاند. پیامی با مخاطب نامشخص که البته قطعا خودش و آن فرد متوجهش هستند.

او در یک صفحه مشکی با قلم قرمز نوشت:
خدا همیشه خوب است. متعهد بودن، حرفهای بودن، با دیگران مهربان بودن و قابل اعتماد بودن یک انتخاب نیست، اصول شخصیت انسان است.
همین استوری پر شائبه و ایهام مشخص میکند اوضاع در راس کادر فنی تیم پرسپولیس دستخوش تحولاتی است که شاید ظرف امروز یا روزهای آینده نتیجهاش رسماً از سوی کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس اعلام شود.
یادآور میشود؛ در روزهای گذشته برخی پیشکسوتان پرسپولیس با اشاره به نفوذ مدیرعامل بانک شهر در برخی امور مدیریتی، گمانه زنیها در ارتباط با اعمال نفوذ در امور مرتبط با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را بیش از پیش به واقعیت نزدیک نشان میدهد.
بیشتر بخوانید: شرط محرمانه و مهم دراگان اسکوچیچ برای سرمربیگری در پرسپولیس







