همیشه ناامید و بی‌اعصاب: تو نصف توخل هم نیستی!

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 15:29
هواداران انگلیسی به شدت از روی کین به دلیل ناچیز شمردن اهمیت صحبت‌های بین نیمه توماس توخل در دیدار مقابل کرواسی انتقاد کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در نیمه اول بازی روز چهارشنبه چندان متقاعدکننده ظاهر نشد، اما در نیمه دوم با تمام قوا به زمین آمد تا پیروزی جذاب ۴ بر ۲ را رقم بزند.

اما هیز، کارشناس شبکه آی‌تی‌وی، توخل را به خاطر افزایش اعتماد به نفس بازیکنانش در رختکن تحسین کرد و این اتفاق را دلیلی بر توانایی او در مدیریت فشار دانست. اما کین، تحلیلگر دیگر این برنامه و اسطوره جمهوری ایرلند، به هیچ وجه این موضوع را نپذیرفت.

2485042

او با اعتراض گفت: «واکنش‌ها به صحبت‌های بین نیمه او کمی زیاده‌روی است. مربی کار دیگری جز این باید انجام دهد؟ این وظیفه اوست، مربی باید اطلاعات لازم را به بازیکنان بدهد و آن‌ها هم بروند و کار را در زمین درآورند. هر مربی تراز اولی همین کار را می‌کند؛ بین نیمه بازیکنان را جمع می‌کند و به آن‌ها یادآور می‌شود که قرار است چه کاری انجام دهند.»

این اظهارات به مذاق هوادارانی که از نقدهای تند و همیشگی کین خسته شده‌اند، خوش نیامد. 

یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «روی کین آرزو دارد کاش به عنوان مربی، نصف توخل هم خوب بود.» کاربر دیگری با گلایه گفت: «آیا او اصلاً استراحت هم می‌کند؟» نفر سوم اضافه کرد: «مثل همیشه ناامید و بی‌اعصاب.» و کاربر چهارم نیز طعنه زد: «روی، اگر مربیگری به همین آسانی بود، تو هنوز هم صندلی مربیگری خودت را داشتی.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.