بیرو پسر قوی‌ایه/ قدوس: بیرانوند بهترین گلر تاریخ ایران است

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 14:27
سامان قدوس بعد از بازی ایران و بلژیک در گفتگو با خبرنگاران به ستایش از درخشش بی‌نظیر علیرضا بیرانوند پرداخت.

به گزارش ورزش سه، سامان قدوس در میکسدزون ورزشگاه چشم همه را به خودش خیره کرده بود. سامان بر خلاف جهانبخش که کنار او ایستاده بود پیراهن سفید به تن نداشت و پیراهن بیرانوند، بهترین بازیکن میدان را به تن کرده بود.

وقتی یک خبرنگار از او پرسید چرا پیراهن علیرضا را پوشیده‌ای سامان با شوخ‌طبعی گفت پیراهن نداشته و چون می‌خواسته مصاحبه کند همینطوری پیراهن گلر تیم ملی را پوشیده و آمده است. قدوس در ادامه به ستایش از عملکرد بهترین بازیکن دیدار دیشب پرداخت و از بیرو به عنوان بهترین گلر تاریخ ایران یاد کرد.

2485016


شما خودتان را در موقعیتی قرار داده‌اید که شانس صدرنشینی در گروه را دارید. تفاوت بزرگ این است که می‌توانید به سیاتل بروید و ظاهرا این بار احتمالا دو روز قبل از بازی. می‌خواهم درباره ورود به بازی بعدی با شانس صدرنشینی در گروه صحبت کنید.

خب ما دو بازی انجام داده‌ایم و دو تساوی کسب کرده‌ایم. این شخصیت بالای ما را نشان می‌دهد. ما هنوز نباخته‌ایم. البته که می‌خواستیم امروز پیروز شویم، به‌خصوص وقتی یک یار بیشتر داشتیم، اما در بازی آخر می‌توانیم تا آخرین حد ممکن تلاش کنیم و فکر می‌کنم اگر مثل امروز بازی کنیم، شانس زیادی برای صعود داریم.

 سامان، تو پیراهن علیرضا را پوشیده‌ای. چنین عملکرد درخشانی بعد از اینکه دروازه‌بان‌های زیادی در این جام درخشیدند، چه معنایی برای او دارد؟ او چه احساسی دارد؟ این برای او چه معنایی دارد؟

 این سوالی است که باید از خودش بپرسید، اما من پیراهن نداشتم، بنابراین پیراهن علیرضا را برداشتم. بله، همان‌طور که گفتید، او امروز شگفت‌انگیز بود و حس می‌کنم چند سالی هست که فوق‌العاده کار کرده است. او بهترین دروازه‌بان تاریخ کشورمان است، بنابراین فقط خواستیم قدردانی خودمان را از او نشان دهیم. بیرانوند عالی است.

نگرانش نشدید؟ چون در اوایل بازی ضربه‌ای به گردنش اصابت کرد. نگران بودید که در آن لحظه نتواند به بازی ادامه دهد؟

 بله، البته، البته. من دقیقا ندیدم چه اتفاقی افتاد، اما خیلی کم پیش می‌آید که ببینید دروازه‌بان زمین بخورد. در جام جهانی قبلی هم بیرانوند در شرایط مشابهی زمین خورد و این برای ما خوب نبود، اما او پسر قوی‌ای است و می‌دانستم که بلند خواهد شد.

2485018

آن سیو در دقیقه ۵۹ و آن شلوغی روی خط دروازه، در آن صحنه چه دیدی؟ چه حسی داشت که دیدی توپ از روی خط برگشت داده شد؟

قدوس: بله، من آن صحنه را دیدم و فکر می‌کنم اول مدافع بود که توپ را گرفت و بعد دروازه‌بان ما بود. نکته جالب این است که ما قبل از بازی، ویدیویی از چند جام جهانی قبل دیدیم که همیشه تلاش می‌کنیم دفاع کنیم و شبیه یک ویدیوی انگیزشی بود. دقیقا همین صحنه دو جام جهانی قبل اتفاق افتاده بود و همین موقعیت تکرار شد. همان‌طور که علیرضا جهانبخش گفت، اتحاد و روحیه جنگندگی که برای همدیگر، برای کشورمان و برای مردم داریم، باعث می‌شود تلاش کنیم در هر بازی پیروز شویم، گل نخوریم و موقعیت‌هایی مثل این به خاطر همین شرایط است که اتفاق می‌افتد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.