صهیونیست‌ها برای 2 شهرک در صیدا هشدار حمله صادر کردند

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:38
رژیم صهیونیستی با نقض آتش‌بس ساکنان جنوب لبنان را تهدید به حمله کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه برای ساکنان دو شهرک «الغسانیه» و «حومین الفوقا» در شهرستان صیدا در جنوب لبنان هشدار تخلیه فوری صادر کرد.

ارتش رژیم تروریستی اسرائیل امروز شهرک‌های الغسانیه، حومین الفوقا و انصاریه را تهدید به حمله کرد و از ساکنان این شهرک‌ها خواست فورا آنجا را تخلیه کرده و به شمال رودخانه «الزهرانی» منتقل شوند.

منابع محلی امروز از حمله هوایی رژیم تروریستی و کودک‌کش صهیونیستی به شهرک طیردبا در شهرستان صور در جنوب لبنان خبر دادند. 

شبکه خبری الجزیره از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک‌های «النبطیه الفوقا» ، «حبوش» و «کفر رمان» در جنوب لبنان خبر داد. در این گزارش آمده است که جنگنده‌های رژیم متجاوز صهیونیستی امروز دو بار شهرک‌های «کفرا» و «برعشیت» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.