پاکستان: عمیقاً نگران وضعیت جاری منطقه و درگیری‌ مجدد هستیم

الف چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:13
نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش تسنیم، "عاصم افتخار احمد"، نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد در نشست شب گذشته شورای امنیت درباره وضعیت منطقه اظهار داشت: پاکستان عمیقاً نگران وضعیت جاری در منطقه است که با درگیری‌های مجدد و تنش‌های تشدید شده مشخص می‌شود.

وی افزود: رویدادهای چند روز گذشته به خوبی شکنندگی اوضاع، خطر تشدید تنش و لزوم به ثمر رسیدن تلاش‌های دیپلماتیک را برجسته کرده است.

نماینده پاکستان در ادامه گفت: افزایش اخیر خشونت در خاورمیانه یادآوری آشکاری از خطرات مرتبط با آتش‌بس شکننده و عواقب غیرقابل تحملی است که ممکن است به دنبال داشته باشد. چرخه خشونت و بی‌ثباتی باید به نفع صلح، امنیت و رفاه منطقه‌ای و بین‌المللی پایان یابد.

افتخار احمد ادامه داد: ما معتقدیم که دیپلماسی و گفتگو باید اصول راهنما برای دستیابی به حل و فصل همه مسائل مورد اختلاف مطابق با حقوق، تعهدات و مسئولیت‌های طرف‌های مربوطه باشد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید