حمله آمریکا به قشم، میناب و سیریک هرمزگان / شلیک پدافند بندرعباس / حمله سپاه به جنگنده های آمریکایی در اردن / حمله پهپادی ارتش ایران به پایگاه آمریکا در بحرین / سپاه: سرنگونی پهپاد امریکایی در جم بوشهر

عصر ایران چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 06:56
حمله نیروهای آمریکایی به چند سامانه پدافند هوایی و راداری ایران / ترامپ، حمله به ایران را تایید کرد و گفت در واکنش به سرنگونی بالگرد آمریکا توسط ایران است. 

آمریکا به اهدافی در جنوب ایران حمله کرد.

به گزارش عصرایران، تاکنون آمریکا به قشم، بندرعباس و منطقه سیریک هرمزگان حمله کرده است.

ترامپ، حمله به ایران را تایید کرد و گفت در واکنش به سرنگونی بالگرد آمریکا توسط ایران است. 

امروز اعلام شد یک بالگرد آپاچی آمریکا دوشنبه گذشته در اثر برخورد پهپاد ایرانی سرنگون شد اما دو خلبان آن نجات یافتند.

خبرهای جدید 

حمله ایران به جنگنده های آمریکایی در اردن

سپاه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد با استفاده از موشک‌های دوربرد سوخت جامد خیبرشکن، آشیانۀ جنگنده‌های اف۳۵ آمریکا در اردن را هدف قرار داده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.