سنتکام: آمریکا حملات خود به ایران را تکمیل کرد

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 04:49
نیویورک - ایرنا - فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام اعلام کرد که نیروهایش در 9 ژوئن، به دستور فرمانده کل قوا، در پاسخ به سرنگونی دیروز یک هلیکوپتر آپاچی ارتش ایالات متحده، حملات خود علیه ایران را تکمیل کردند.

به گزارش ایرنا، سنتکام با ادعای تکمیل کردن و به پایان رساندن تجاوز خود به ایران سه شنبه شب به وقت محلی گفت: نیروهای سنتکام با مهمات دقیق از جنگنده‌های نیروی هوایی و دریایی ایالات متحده، به پدافند هوایی، ایستگاه‌های کنترل زمینی و سایت‌های رادار نظارتی ایران در نزدیکی تنگه هرمز حمله کردند.

سنتکام درباره تجاوز خود ادعا کرد: «این عملیات پاسخی متناسب به حملات اخیر به نیروهای آمریکایی و کشتی‌های تجاری بین‌المللی در حال عبور از آب‌های منطقه‌ای بود.»

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.