فروکش حملات آمریکا به جنوب ایران

نامه نیوز چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 02:06
موج حملات آمریکایی‌ها در جنوب فروکش کرده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

موج حملات آمریکایی‌ها در جنوب فروکش کرده است و بعد از اقدامات خصمانه در قشم، سیریک و جاسک و کوه مبارکه جاسک، هم اکنون وضعیت آرام گزارش می‌شود

حمله سنگین آمریکا به جنوب ایران

سنتکام مدعی شد: به دستور فرمانده کل قوا، در پاسخ به سرنگونی یک هلیکوپتر آپاچی ارتش ایالات متحده دیروز، حملات دفاعی علیه ایران را آغاز کردند.

  • به نقل از مهر، حساب کاربری سنتکام در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد: ساعت ۵ بعد از ظهر امروز به وقت شرقی، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) به دستور فرمانده کل قوا، در پاسخ به سرنگونی یک هلیکوپتر آپاچی ارتش ایالات متحده دیروز، حملات دفاعی علیه ایران را آغاز کردند.

 به نقل از خبرگزاری صداو سیما در قشم دقایقی پیش یک مکان در قشم مورد حمله قرار گرفته است.

به گفته یک منبع آگاه ۶ صدای انفجار در قشم شنیده شده که بر اثر پرتابه های دشمن بوده است.

ظاهراً این پرتابه ها از جنگنده شیلک شده است.

همچنین در سیریک اصابت یک پرتابه تایید شده اما مکان و نحوه اصابت مشخص نشده است.

برخی منابع از شنیده شدن صدای انفجار و فعالیت پدافند در بندرعباس، قشم و سیریک خبر می دهند.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.