تونل زمان| هشدار می‌دهم اگر پرسپولیس پولم را ندهد روزهای سیاهی در انتظارش است!

خبرورزشی سه شنبه 19 خرداد 1405 - 23:48
نلو وینگادا، سرمربی پرتغالی اسبق پرسپولیس ۱۷ سال قبل با صراحت این باشگاه را تهدید کرد که اگر پولش را ندهند اتفاقات بدی برایشان رخ می‌دهد.

پرسپولیس در اواسط لیگ هشتم و پس از کناره‌گیری افشین قطبی، سراغ نلو وینگادا رفت و این سرمربی سرشناس پرتغالی را به ایران آورد تا هدایت سرخ‌پوشان را بر عهده بگیرد.

وینگادا بالغ بر ۵ ماه سرمربی پرسپولیس بود اما کارنامه موفقی نداشت و اوایل خرداد ۸۸ گفتند قراردادش تمدید نخواهد شد. او از ایران رفت اما مطالباتش پرداخت نشده بود و همین نکته موجب شد تا به شدت علیه مدیران وقت باشگاه موضع بگیرد.

وینگادا ۱۹ خرداد ۱۳۸۸ طی مصاحبه‌ای با یک نشریه پرتغالی با تاکید بر طلبکار بودنش از باشگاه پرسپولیس گفت: من به مدیرعامل باشگاه (عباس انصاری‌فرد) هم گفتم که دوست ندارم کارم با پرسپولیس به فیفا و دادگاه کشیده شود ولی ظاهرا آن‌ها حرف‌هایم را جدی نگرفتند. بدون تسویه حساب با پرسپولیس از ایران خارج شدم اما این‌طوری نیست که مطالباتم را نگیرم. اگر پرسپولیس پولم را ندهد، روزهای سیاهی در انتظارش خواهد بود چون به فیفا شکایت می‌کنم و علاوه بر اصل طلب، غرامت آن را هم دریافت خواهم کرد. شک نکنید در این رابطه بسیار جدی هستم.

بیشتر بخوانید: دیس‌بک برانکو: خیالش راحت، سرمربی ایران نمی‌شوم/ سوال ساده است: چرا کاپیتان پرسپولیس را خط زدید؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.