امارات، قربانی بزرگ مشارکت در جنگ علیه ایران

مشرق نیوز سه شنبه 19 خرداد 1405 - 21:22
امارات، به عنوان قربانی بزرگ مشارکت در جنگ علیه ایران، اخراج کارکنان را تشدید کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از وب سایت سمافور، شمار شرکت‌های اماراتی که قصد کاهش تعداد کارکنان خود را دارند، بیش از 3 برابر شده و به 25 درصد رسیده است، در حالی که سه ماه پیش این رقم 7 درصد بود.

عوامل ژئوپلیتیک (جنگ علیه ایران) و عدم قطعیت اقتصادی، بیشترین دلایل ذکرشده از سوی کارفرمایانی است که قصد کاهش نیرو دارند.

بخش لجستیک و تجارت بیشترین ضربه را از بسته شدن تنگه هرمز خورده است.

دامنه تغییرات در امارات نسبت به هر کشور دیگری در منطقه نوسان شدیدتری را تجربه کرده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.