رئیس صدا و سیما کنار آقاتهرانی/ جبلی: مخاطبان رسانه ملی ۱۴ درصد رشد کردند/ در این ۵ سال با بحران‌های بزرگی روبه‌رو شدیم

خبرآنلاین سه شنبه 12 خرداد 1405 - 11:31
رئیس رسانه ملی با استناد به آمارهای مرکز تحقیقات سازمان، از رشد ۱۴ درصدی مخاطبان در جریان «جنگ رمضان» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیمان جبلی در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به حجم بالای حوادث، از جمله ۱۴۰۱، شهادت رئیس‌جمهور، انتخابات زودهنگام و سلسله درگیری‌های نظامی ازجمله جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان اشاره کرد و افزود: تراکم حوادث در این پنج سال به اندازه‌ای بود که سازمان را برای رویارویی با بحران‌های بزرگ آماده کرد.

بنابر روایت صدا و سیما، وی شهادت رهبر انقلاب و فقدان شخصیت‌های برجسته نظامی و سیاسی کشور را از تلخ‌ترین ایام دوران مدیریتی خود برشمرد و تأکید کرد: رسانه ملی در میانه جنگ تمام‌عیار با ابرقدرت نظامی جهان، با حفظ راستی‌آزمایی و سرعت عمل در اطلاع‌رسانی، موفق شد از بحران‌های پیش رو عبور کرده و آرامش جامعه را حفظ کند.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به زیرساخت‌های فنی مناسب، از افزایش تاب‌آوری سازمان در برابر حملات خبر داد و گفت: دشمن که از قدرت رسانه‌ای صداوسیما آگاه بود، از سومین روز جنگ، تهاجم خود را به فرستنده‌ها و دکل‌های سیگنال‌رسانی در تهران و مراکز استان‌ها آغاز کرد اما با پیش‌بینی‌های انجام شده حملات دشمن نتوانست حتی برای لحظه‌ای آنتن رسانه ملی را خاموش کند.

رئیس رسانه ملی با استناد به آمارهای مرکز تحقیقات سازمان، از رشد ۱۴ درصدی مخاطبان در جریان «جنگ رمضان» خبر داد و تأکید کرد: پخش روزانه ۳ هزار ساعت برنامه زنده و تولیدی در شبکه‌های مختلف، صداوسیما را به رسانه‌ای مقتدر، مردمی و متکی به اعتماد عمومی تبدیل کرده است که همچنان با قدرت به نقش‌آفرینی خود در جهت حفظ نظام ادامه می‌دهد.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.