نتانیاهو و کاتس دستور حمله به ضاحیه بیروت را صادر کردند

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 13:50
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ او از صدور دستورالعمل‌هایی برای ارتش این رژیم جهت انجام حملات علیه ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «یسرائیل کاتس» وزیر جنگ این رژیم امروز دوشنبه در بیانیه‌ مشترکی اعلام کردند که دستورالعمل‌هایی را به ارتش برای حمله به ضاحیه جنوبی داده‌اند.

نتانیاهو امروز با تکرار اظهارات خصمانه خود علیه مردم لبنان، مدعی شد: «اهدافی را در ضاحیه جنوبی هدف قرار خواهیم داد.»

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز امروز پیش‌بینی کرد که ارتش این رژیم به‌زودی دستورالعمل‌های تخلیه‌ای را برای ضاحیه جنوبی بیروت صادر کند.

سایر رسانه‌های عبری امروز اعلام کردند که دستورات نتانیاهو برای حمله به ضاحیه با هماهنگی آمریکا صادر شدند.

در همین حال شبکه تلویزیونی «العربی» گزارش داد، در پی این بیانیه تهدیدآمیز، تصاویری از خروج غیرنظامیان از ضاحیه جنوبی منتشر شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو درصدد تشدید عملیات‌های خود در لبنان بوده و تصمیم دارد همزمان با پایان آخرین دور مذاکرات میان بیروت و این رژیم در واشنگتن، ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار دهد.

در همین حال شبکه تلویزیونی العربیه دقایقی پس از انتشار بیانیه نتانیاهو و کاتس، از بمباران حومه جنوبی بیروت توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.