دمای خوزستان تا چهارشنبه ۴ درجه افزایش می‌یابد

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 12:53
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: امروز تا روز چهارشنبه، روند افزایش سه تا چهار درجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا پایان هفته به‌ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر، سرعت وزش بادها در اغلب نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و جنوب شرقی در حد متوسط تا نسبتاً شدید و همراه با تندباد لحظه‌ای خواهد بود.

وی افزود: در این شرایط، احتمال برخاستن گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نیست و در این ایام شمال خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به دماهای ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته تصریح کرد: آغاجاری با ۴۳.۴ و ایذه با ۱۷.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

سبزه‌زاری ادامه داد: اهواز نیز در شبانه‌روز گذشته به بیشینه دمای ۴۱.۱ و کمینه ۲۸.۱ درجه سانتیگراد رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.