نتانیاهو دستور حمله به بیروت را صادر کرد

الف دوشنبه 11 خرداد 1405 - 11:39
نخست‌وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به ارتش دستور حمله به ضاحیه جنوبی بیروت را داده است.

به گزارش تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد که به ارتش دستور حمله به ضاحیه جنوبی بیروت را داده است.

بیشتر بخوانیدتداوم تجاوزات صهیونیست‌ها به جنوب لبنان/8 شهید در حمله به الزهرانی
یسرائیل کاتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز ادعاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تکرار کرد و گفت که به ارتش دستور داده تا ضاحیه بیروت را بمباران کنند.

در بیانیه مشترک نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی آمده است: به ارتش دستور داده‌ایم اهدافی را در حومه جنوبی بیروت بمباران کند.

در همین راستا کانال 14 رژیم صهیونیستی گزارش داد که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هماهنگی آمریکا انجام می‌شود.

منابع خبری منطقه بامداد امروز از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک های الزهرانی، عربصالیم،  برج قلاویه، کفرصیر و تولین در جنوب لبنان خبر دادند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک «المنصور» در شهرستان صور در جنوب لبنان حمله کردند.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «دیرالزهرانی» در جنوب لبنان 8 نفر شهید و 19 نفر دیگر مجروح شدند.

منابع خبری از حمله جنگنده‌های صهیونیستی به محله المرج در شهرک المروانیه در شهرستان صیدا و نیز شهرک برج قلاویه در شهرستان بنت جبیل خبر دادند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.