کشت شلتوک در شبکه آبیاری شمال خوزستان ممنوع شد

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:28
دزفول-ایرنا- شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان طی اطلاعیه‌ای، کشت شلتوک در این شبکه را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان در اطلاعیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد: بر اساس ابلاغیه الگوی کشت تابستانه از سوی شورای کشاورزی استان، به‌منظور تامین آب پایدار کشت‌های تابستانه سال ۱۴۰۵، هرگونه کشت شلتوک در شبکه‌های آبیاری ناحیه شمال، شامل دز و کرخه شمالی، ممنوع است.

در این اطلاعیه از تمامی کشاورزان درخواست شده است برای آگاهی از الگوی کشت مجاز، به اداره جهاد کشاورزی و امور مشترکان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری ناحیه شمال خوزستان مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، طی سال‌های اخیر، خشکسالی مشکلاتی برای تامین آب کشاورزی در نقاط مختلف خوزستان ایجاد کرده و تامین آب کشاورزی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های این بخش مطرح است.

سالانه افزون بر ۲.۵ میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی در دزفول تولید می‌شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.