سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط ایران / حملات آمریکا به قشم و سیریک / سپاه: حمله به مبدا تجاوز / حمله به کویت

عصر ایران دوشنبه 11 خرداد 1405 - 07:41
 نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد: به‌دنبال تجاوز ساعتی پیش ارتش متجاوز آمریکا به یک دکل مخابراتی در جزیرۀ سیریک واقع در استان هرمزگان، رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پایگاه هوایی مبدأ تجاوز را مورد هدف قرار دادند و اهداف پیش‌بینی شده منهدم گردید.

سپاه از حمله آمریکا به یک دکل مخابراتی در جزیرۀ سیریک واقع در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش عصرایران، سپاه پاسداران همچنین اعلام کرد: مبدأ تجاوز به دکل مخابراتی جزیرۀ سیریک هدف قرار گرفت.

 نیروی هوافضای سپاه افزود: به‌دنبال تجاوز ساعتی پیش ارتش متجاوز آمریکا به یک دکل مخابراتی در جزیرۀ سیریک واقع در استان هرمزگان، رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پایگاه هوایی مبدأ تجاوز را مورد هدف قرار دادند و اهداف پیش‌بینی شده منهدم گردید.

 نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: در صورت تکرار تجاوز، پاسخ کاملاً متفاوت خواهد بود و مسئولیت آن به عهدۀ رژیم متجاوز و کودک‌کش امریکا است.

در اطلاعیه سپاه به کشور مبدا تجاوز که مورد حمله قرار گرفت اشاره نشده است اما همزمان کویت از وقوع حملات پهپادی و موشکی علیه این کشور خبر داد.

ارتش آمریکا: حمله به ایران

ارتش آمریکا اعلام کرد: حمله به رادارها و مراکز فرماندهی و هدایت پهپادی ايران در گورک و قشم ایران صورت گرفت.

 ارتش آمریکا مدعی شد: حملات نظامی شنبه و یکشنبه امریکا به ایران در واکنش به اقدام ایران در سرنگونی پهپاد امریکایی در آبهای بین المللی بود.

 ارتش آمریکا افزود: حمله به سامانه های دفاع هوایی ، ایستگاه هدایت زمینی و 2 پهپاد ایران انجام شد.

حمله پهپادی موشکی به کویت

 آژیر خطر در کویت به صدا درآمد. 

ارتش کویت گفت: در حال حاضر در حال دفع حملات موشکی و پهپادی هستیم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.