هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد  

الف چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 16:26
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش دمای تهران طی سه روز آینده خبر داد و اعلام کرد: روز شنبه کاهش دما مورد انتظار است.

به گزارش ایسنا، بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

  امروز در سطح استان در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گردوخاک بویژه در نیمه جنوبی و غربی پیش‌بینی می‌شود.

 طی روزهای آتی به ویژه جمعه شب نیز در بعضی ساعات این شرایط مورد انتظار است.

 از عصر جمعه(۸ خرداد) تا صبح شنبه(۹ خرداد) در ارتفاعات استان گاهی رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی سه رو آینده روند افزایش دما و روز شنبه کاهش دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا ۷ خرداد صاف در بعضی ساعت‌ها افزایش باد و احتمال گرد و خاک با حداکثر و حداقل دمای ۳۲ و ۲۴ درجه سانتیگراد و پس فردا ۸ خرداد کمی ابری از بعد از ظهر افزایش ابر گاهی و زش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداکثر و حداقل دمای ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.