خدمات رسانی اتوبوسرانی در گرامیداشت شهدای جنگ

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 خرداد 1405 - 08:08
ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان جهت شرکت در مراسم گرامیداشت و تجلیل از شهدای جنگ تحمیلی که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود، خدمات رسانی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان جهت شرکت در مراسم گرامیداشت و تجلیل از شهدای جنگ تحمیلی که روز یکشنبه سوم خرداد ۱۴۰۵ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود، خدمات رسانی انجام می دهد.

بر اساس این گزارش، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت کنندگان گرامی، ضمن تخصیص ناوگان مخصوص مراسم و برقراری سرویس های دربستی از مناطق ۲۲ گانه سطح شهر با تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل برگزاری مراسم، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می نماید.

در پایان مراسم شرکت کنندگان به مبادی اولیه بازگردانده خواهند شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.