کشف ۲۳۵ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

مشرق نیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 15:35
فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح سه‌روزه جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با کشف ۲۳۵ قبضه در سطح استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: با استعانت از خدای متعال و در راستای مقابله بی‌امان با قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز، طرح سه‌روزه در سطح استان خوزستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا، تعداد ۲۳۵ قبضه سلاح غیرمجاز(شامل ۷۰ قبضه جنگی و ۱۶۵ قبضه شکاری) و همچنین ۳ هزار و ۵۹ عدد مهمات مربوطه کشف و ۱۴۴ نفر از عاملان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۲۳۵ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

سردار میرفیضی با تأکید بر اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن نظیر تیراندازی غیرمجاز، سرقت‌های مسلحانه و قتل است، رسالت فرماندهی انتظامی استان را تلاش شبانه‌روزی در شناسایی، برخورد قاطعانه و دستگیری دارندگان این سلاح‌ها عنوان کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان از شهروندان عزیز استان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات خود درباره شبکه‌های قاچاق سلاح و مهمات و نیز افرادی که سلاح غیرمجاز نگهداری می‌کنند، را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.