انتقاد واعظی از عملکرد صدا و سیما/ زمان بازنگری فرا رسیده است

فرارو چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 14:48
رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم معتقد است: صداوسیما باید آینه تنوع سلایق جامعه باشد و از دوقطبی‌سازی که موجب تضعیف انسجام ملی میشود، پرهیز کند.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

مخاطب رسانه ملی باید همه ایرانیان باشند. تقلیل جایگاه به «تریبون جناح خاص» موجب کاهش اعتبار، مخاطب و تقویت رسانه‌های خارجی میشود. صداوسیما باید آینه تنوع سلایق جامعه باشد و از دوقطبی‌سازی که موجب تضعیف انسجام ملی میشود، پرهیز کند. لذا زمان بازنگری فرا رسیده است.

توئیت واعظی

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.