دکترین نظامی ایران تهاجمی شده؛ با دشمن «شدید» مقابله می‌کنیم

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 13:41
سخنگوی ارتش گفت: سرلشکر شهید سیدعبدالرحیم موسوی، دکترین دفاعی نیروهای مسلح ایران را به دکترین تهاجمی تغییر داد و اگر دشمن دست به خطایی بزند، با شدت عمل با او مقابله خواهد شد. همین شیوه در جنگ تحمیلی سوم محقق شد و دشمن سر جایش نشست.

دکترین نظامی ایران تهاجمی شده؛ با دشمن «شدید» مقابله می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا گفت: در جنگ تحمیلی سوم، نابودی توان موشکی و هسته‌ای، تجزیه کشور و ساقط‌کردن نظام از جمله اهداف دشمن بود که آنها به هیچ‌کدام از اهدافشان نرسیدند.

سخنگوی ارتش گفت: پس از انقلاب اسلامی و بیرون‌راندن شاه و اخراج آمریکا از ایران، آمریکا را از کل منطقه بیرون می‌کنیم و بساطش برای همیشه از این منطقه برچیده خواهد شد.

او گفت: مدیریت هماهنگ و هم‌افزا ارتش و سپاه در شرق و غرب تنگه هرمز، علاوه بر افزایش نظارت و آقایی ایران بر منطقه، درآمد ایران را تا ۲ برابر درآمد‌های نفتی بالا خواهد برد. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.