آغاز پرداخت ودیعه اسکان به مالکان واحد‌های آسیب‌دیده منطقه ۱۳ در جنگ

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 12:33
شهردار منطقه ۱۳ تهران دردیدار با مالکان واحد‌های آسیب‌دیده در جریان جنگ تحمیلی سوم که به طور موقت در هتل انقلاب اسکان یافته‌اند، از پیگیری و آغاز پرداخت ودیعه اسکان به شهروندان دارای واحد‌های غیرقابل سکونت خبر داد.

آغاز پرداخت ودیعه اسکان به مالکان واحد‌های آسیب‌دیده منطقه ۱۳ در جنگبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  سیدمحمدرحیم مرتضوی، شهردار منطقه در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با خانواده‌هایی که منزل آنها در جنگ اخیر مورد اصابت و تخریب قرارگرفته و غیر قابل سکونت بود، در جریان مسائل و نیاز‌های آنان قرار گرفت.
مرتضوی با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت انسانی شهروندان آسیب‌دیده و تسریع بی‌وقفه در رسیدگی به مسائل و موضوعات آنان اظهار کرد: مجموعه شهرداری منطقه از روز‌های نخست جنگ رمضان، از طریق برنامه‌ریزی در زمینه تامین نیاز‌های اساسی و معیشتی، خدمات‌رسانی و حضور موثر در محل اصابت، رسیدگی به مسائل اسکان موقت در هتل‌های پایتخت و خدمات اجتماعی و فرهنگی به شهروندانی که در این حادثه متحمل خسارت شده‌اند، حمایت‌های لازم را انجام داده است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران  با شنیدن مستقیم دغدغه‌ها و مطالبات مالکان آسیب‌دیده افزود: در حال حاضر، باتوجه به دستورات شهردار پایتخت و دستورالعمل‌های ابلاغی شهرداری تهران برای کمک به بازگشت این خانواده‌ها به شرایط پایدار زندگی، پرداخت ودیعه مسکن را به صورت امانی در دستور کار قرار داده است و در بازه زمانی تعیین شده، وضعیت تمامی خانواده‌ها برای تهیه و اجاره مسکن مشخص و تعیین تکلیف می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.