تداوم افزایش دما در خراسان رضوی؛سامانه بارشی در استان فعال می شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 23:32
مشهد- کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دما در استان خراسان رضوی تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی قاسمی اظهار کرد: سامانه بارشی در استان در روزهای پایانی هفته تقویت می شود و با توجه به پیش‌بینی سیلابی بودن این بارندگی ها هشدار سطح زرد صادر شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: برای امروز و فردا در سطح استان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده اما روز پنجشنبه این سامانه تقویت و شهرهای بیشتری در استان درگیر بارش‌ها همراه با رعد و برق و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها می شود.

وی اضافه کرد: شهروندان باید در روز پنجشنبه از تردد در مسیر رودخانه ها و مسیل‌ها پرهیز کنند.

قاسمی ادامه داد: روند افزایشی دما در استان نیز تا پایان هفته ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای هفت درجه خنک‌ترین و فیض‌آباد با دمای ۳۳ درجه سلسیوس گرمترین نقاط استان بود و دمای هوای مشهد نیز بین ۱۴ و ۲۷ درجه متغیر بوده است.

وی گفت: کمینه دمای امروز مشهد نیز ۱۵ درجه و دمای روزانه ۲۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.