نصیری: وزنه برداران چین و چین تایپه رقبای اصلی من در وزنه‌برداری قهرمانی آسیا هستند

خبرآنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 14:22
وزنه بردار دسته 110 کیلوگرم ایران گفت: امیدوارم در قهرمانی آسیا به اهدافمان برسیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ علیرضا نصیری نماینده دسته 110 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابت های قهرمانی آسیا درخصوص وضعیت آمادگی خود اظهار داشت: تمرینات خوبی داشتیم. با وجود اینکه وقفه در تمرینات ایجاد شد اما در اولین شرایطی که امکان پذیر بود فدراسیون تمرینات را شروع کرد و زیر نظر کادرفنی را ادامه دادیم. به خاطر شرایطی که سالن های ورزشی بعضی شهرها داشت، نمی توانستیم تمرینات انفرادی را هم انجام دهیم و هفته اول فروردین تمرین تیمی شروع شد.

نصیری در ادامه گفت: طبق تصمیم کادرفنی من به همراه علیرضا یوسفی در قهرمانی آسیا شرکت می کنیم. امیدوارم بتوانیم اهدافی که خودمان و کادرفنی در هند به دنبالش هستیم را محقق کنیم و با بهترین نتیجه به کشور برگردیم.

او در پایان گفت: وزنه بردار چینی که در المپیک بالاتر از اکبر ژورایف قهرمان شد و ملی پوش چین تایپه سه نفری هستیم که برای بهترین مدال در این رقابت ها تلاش می کنیم.

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.