قهرمانی کاژه تهران در لیگ برتر بدمینتون بانوان

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:52
مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان ایران جام خلیج فارس با قهرمانی تیم کاژه تهران به پایان رسید

قهرمانی کاژه تهران در لیگ برتر بدمینتون بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان که به میزبانی زنجان برگزار شد، تیم کاژه تهران موفق شد با نتیجه ۴ بر یک برابر درخشان زنجان به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. همچنین در دیگر دیدار روز پایانی این مسابقات که به میزبانی مشهد برگزار شد، تیم نفت تهران با نتیجه ۵ بر صفر مقابل فخار مشهد به برتری دست یافت.
در پایان این رقابت‌ها، تیم کاژه تهران در جایگاه نخست ایستاد، نفت تهران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم درخشان زنجان سوم شد.

تیم کاژه تهران با مدیریت مازیار کربلایی، سرمربیگری اشرف رسولیان‌فر و سرپرستی مولود مشهدی اسماعیل موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد. همچنین تیم نفت تهران با مدیریت بهرام رضائیان، سرمربیگری ثریا آقائی و سرپرستی آیسان بشیری عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. تیم درخشان زنجان نیز با مدیریت مهرداد حبیبی، سرمربیگری ملیکا مکملی و سرپرستی آنیتا کامیار در جایگاه سوم قرار گرفت.

مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان به میزبانی استان زنجان با حضور نایب رییس فدراسیون و مسئولان استانی برگزار شد. 

در پایان این مراسم و در بخش فرهنگی مسابقات، از خانواده شهید محمدحسین سودی، از شهدای جنگ رمضان، با اهدای گل، مدال و تقدیرنامه تجلیل به عمل آمد. این آیین در راستای پاسداشت مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار و فداکاری شهدای جنگ رمضان برگزار شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.