
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی رقابتهای لیگ برتر بدمینتون بانوان که به میزبانی زنجان برگزار شد، تیم کاژه تهران موفق شد با نتیجه ۴ بر یک برابر درخشان زنجان به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. همچنین در دیگر دیدار روز پایانی این مسابقات که به میزبانی مشهد برگزار شد، تیم نفت تهران با نتیجه ۵ بر صفر مقابل فخار مشهد به برتری دست یافت.
در پایان این رقابتها، تیم کاژه تهران در جایگاه نخست ایستاد، نفت تهران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم درخشان زنجان سوم شد.
تیم کاژه تهران با مدیریت مازیار کربلایی، سرمربیگری اشرف رسولیانفر و سرپرستی مولود مشهدی اسماعیل موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد. همچنین تیم نفت تهران با مدیریت بهرام رضائیان، سرمربیگری ثریا آقائی و سرپرستی آیسان بشیری عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. تیم درخشان زنجان نیز با مدیریت مهرداد حبیبی، سرمربیگری ملیکا مکملی و سرپرستی آنیتا کامیار در جایگاه سوم قرار گرفت.
مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان به میزبانی استان زنجان با حضور نایب رییس فدراسیون و مسئولان استانی برگزار شد.
در پایان این مراسم و در بخش فرهنگی مسابقات، از خانواده شهید محمدحسین سودی، از شهدای جنگ رمضان، با اهدای گل، مدال و تقدیرنامه تجلیل به عمل آمد. این آیین در راستای پاسداشت مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار و فداکاری شهدای جنگ رمضان برگزار شد.