اولویت حزب الله مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی است

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:19
دبیر کل جنبش حزب الله لبنان تأکيد کرد: اولویت امروز ما مقابله با تجاوز اسرائیل است.

اولویت حزب الله مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی است

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از آر تی عربی، شیخ نعیم قاسم دبیر کل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه اولویت امروز ما مقابله با تجاوز اسرائیل است نه مسائل حاشیه‌ای از دولت لبنان خواست اشتباهات را انباشته نکند و به سراب دل نبندد.

این سخنان مهمترین بخش‌های سخنرانی شیخ نعیم قاسم به مناسبت چهلمین روز درگذشت یوسف هشام و یارانش است که  حسن فضل الله نماینده حزب الله قرائت کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.