دست‌های بسته اسرائیل در برابر سلاح جدید حزب‌الله

همشهری آنلاین دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 21:13
پهپادهای فیبر نوری حزب‌الله که در ماه گذشته به شکل عمده از سوی مقامت لبنان مورد استفاه قرار گرفته است، تبدیل به یک معضل جدی در جبهه‌های شمالی اسرائیل شده.

به گزارش همشهری آنلاین، پهپادهای فیبر نوری حزب‌الله که در ماه گذشته به شکل عمده از سوی مقامت لبنان مورد استفاه قرار گرفته است، تبدیل به یک معضل جدی در جبهه‌های شمالی اسرائیل شده. رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم طی گزارشی اعلام کرده است:«در جنوب لبنان، حزب‌الله پهپادهای انتحاری و هواپیماهای بدون سرنشین را به سمت نیروهای اسرائیلی در مرز شمالی و جنوب لبنان پرتاب کرد، بدون اینکه ارتش راهکار دفاعی مناسبی ارائه دهد. نیروهای اسرائیلی با دست‌های بسته عمل می‌کنند زیرا فعالیت‌هایشان تنها به محدوده‌ای که «خط زرد» نامیده شده، محدود است. حزب‌الله روز گذشته به پرتاب پهپادها و کوادکوپترهای انتحاری به سمت سربازان مستقر در خاک لبنان و مرز شمالی ادامه داد، بدون اینکه ارتش راه حلی برای مقابله با آن‌ها داشته باشد.»

گزارش هر روزه ارتش از زخمی و کشته شدن سربازان اسرائیلی چیزی است که به شدت فضای رسانه‌ای و اذهان عمومی سرزمین‌های اشغالی را متأثر کرده است. حزب الله با یک سلاح به ظاهر ارزان قیمت گران‌ترین تلفات را به اسرائیلی‌ها وارد می‌نماید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.