کنایه زیدآبادی به نتانیاهو: ایرانی‌ها به تو می‌گویند بی بی جون؟!

فرارو دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 18:32
احمد زید آبادی نوشت: اگر نتانیاهو از عمق و وسعت انزجار و بیزاری ایرانیان از خود اطلاع داشت، خود را اینطور فریب نمی‌داد و تحویل نمی‌گرفت

احمد زید آبادی، تحلیلگر سیاسی با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت:

« حکایت بی‌بی‌جون!

 بنیامین ‎نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل گفته است؛ ایرانی‌ها مرا ‌"بی‌بی‌جون" و "بی‌بی‌ عزیز" می‌نامند!

 اگر نتانیاهو از عمق و وسعت انزجار و بیزاری ایرانیان از خود اطلاع داشت، خود را اینطور فریب نمی‌داد و تحویل نمی‌گرفت!»

وی در ادامه با کنایه نوشت: «در دورانی که تاکسی‌ها دو مسافر را روی صندلی جلو سوار می‌کردند یک بار فردی نسناس سوار تاکسی شد و به راننده گفت؛ مرا دو نفر حساب کن!

راننده نگاهی به ریخت و هیکل او انداخت و گفت؛ من تو را "گ....م"هم حساب نمی‌کنم چه برسد به اینکه بخواهم دو نفر حساب کنم!

حالا حکایت نتانیاهو شده است!»

زید آبادی

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.