احداث مجتمع پرورش ماهیان خاویاری در «درب گنبد» کوهدشت

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 13:30
کوهدشت - رئیس شیلات کوهدشت از احداث مجتمع پرورش ماهیان خاویاری در «درب گنبد» شهرستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرابی در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی مجتمع پرورش ماهیان خاویاری «درب گنبد» در شهرستان کوهدشت، ضمن انتقاد از عدم سرعت اجرای پروژه، اظهار داشت: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده، درصد پیشرفت فیزیکی ساخت‌وسازها در مقایسه با زمان تحویل پروژه‌ها به پیمانکاران، قابل‌قبول و چشمگیر نیست و با برنامه زمان‌بندی فاصله دارد.

وی با تأکید بر لزوم رفع گره‌های اجرایی، افزود: به‌منظور واکاوی دقیق مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی جهت تسریع در روند کار، به‌زودی جلسه‌ای ویژه با حضور پیمانکاران مربوطه در دفتر معاونت توسعه آبزی‌پروری اداره کل برگزار خواهد شد تا با رفع موانع موجود، شاهد شکوفایی این پروژه بزرگ در آینده‌ای نزدیک باشیم.

رئیس شیلات کوهدشت، افزود: مجتمع ماهیان خاویاری «درب‌گنب» د از طرح‌های کلیدی شیلات لرستان است که نقش مهمی در اشتغال‌زایی و ارزآوری برای شهرستان کوهدشت ایفا خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.