رانش ابوالقیس سواکوه خطر آنی ندارد

خبرآنلاین شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 11:18
رانش محدودی که در تنگه ابوالقیس سوادکوه اتفاق افتاده است برای تردد خودروها یا تاسیسات اطراف این منطقه خطر آنی ندارد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران اظهار داشت: رانش محدودی که دیروز در تنگه ابوالقیس سوادکوه اتفاق افتاده بود برای تردد خودروها یا تاسیسات اطراف این منطقه خطر آنی ندارد.

حسینعلی محمدی شیرکلایی افزود: در راستای پیشگیری از تشدید رانش، ادوات و تجهیزات در منطقه مستقر شده و تمهیدات فنی و اجرایی برای مهار آن نیز در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه پس از وقوع رانش از منطقه بازدید و دستورات لازم برای مهار این توده رانشی صادر شده است، گفت: جابجایی شبکه برق بالادست و سبک‌سازی توده حرکتی از طریق ساخت پله خاکی در دستور کار است

محمدی افزود: تردد خودروها در این منطقه در هر مسیر در جریان است و مردم نگران نباشند

رانش در تنگه ابوالقیس سوادکوه بعد از راهدارخانه اوریم و در ترانشه‌ای به ارتفاع حدود ۳۰ متر رخ داده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.