آموزش مدارس مجازی می‌ماند؟

فرارو شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 10:54
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از ادامه آموزش مجازی در مدارس غیردولتی، خبر داد.

آموزش‌وپرورش می‌گوید هیچ مدرسه غیردولتی نباید به صورت فیزیکی بازگشایی شده باشد.

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، اعلام کرد: «تا اطلاع ثانوی تمام مدارس غیردولتی به صورت مجازی فعالیت می‌کنند» .

این در شرایطی است که خانواده‌ها به مدرسه غیردولتی شهریه می‌دهند و برخی از آنها نسبت به آموزش مجازی گلایه دارند.

در حال حاضر ۲۱ هزار مدرسه غیردولتی در سراسر کشور فعالیت می‌کند و آنها نیز مانند دانش‌آموزان مدارس دولتی در سال تحصیلی جاری ۳ ماه آموزش مجازی و دو هفته تعطیلات غیرمترقبه داشتند.

سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کرد که اگر مدرسه غیردولتی دایر است به ما گزارش دهید. به گفته محمودزاده، ۲ مدرسه غیردولتی که آموزش حضوری ارائه می‌دادند توسط بازرسان بررسی شدند و به آنها که در پایه دوازدهم آموزش می‌دادند، تذکر داده شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.