حمله جنگنده های آمریکا به لنج های غیر نظامی/ ۶ نفر مفقود و۶نفرمجروح شدند

رکنا شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 09:55
رکنا سیاسی : در حمله جنگنده‌های آمریکایی به شناورهای باری و صیادی ایران نزدیک بندر خصب کشور عمان، ۶ نفر مفقود شدند.
حمله جنگنده های آمریکا به لنج های غیر نظامی/ ۶ نفر مفقود و۶نفرمجروح شدند

به گزارش رکنا به نقل از مهر، جنگنده های آمریکا جمعه شب با نقض آتش بس به شناورهای غیر نظامی  در تنگه هرمز حمله کردند.

 در این حمله ۶ تن از سرنشینان این لنج ها مفقود و ۶ تن دیگر مجروح شدند. این شناورها  ۲۰سرنشین داشت.

 فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: در حمله شب گذشته ( جمعه ) جنگنده‌های آمریکایی به شناورهای باری و صیادی ایران نزدیک بندر خصب کشور عمان، ۶ نفر مفقود شدند.

فواد مراد زاده، فرماندار شهرستان بندرلنگه: ۶ فروند قایق متعلق به اهالی بندرمعلم بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه در این حادثه هدف قرار گرفتند که در مجموع ۲۰ نفر سرنشین داشتند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه ادامه داد: ۶ نفر در این حادثه مجروح شدند که به بیمارستان خصب منتقل شده‌اند و حال عمومی مجروحان مساعد است و هم‌اکنون در بیمارستان عمان بستری هستند. همچنین سایر سرنشینان به سلامت بازگشتند.

گفتنی است، در حمله پنج شنبه شب آمریکا به یک شناور باری غیرنظامی در آب‌های تنگه هرمز و دریای مکران نیز  5 تن از ملوان ها مفقود شدند که پیکر یک ملوان از آب گرفته شد که به شهادت رسیده بود. همچنین 10 ملوان دیگر لنج مجروح شدند.  

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.