​​​​​​​تولیت آستان قدس رضوی : به خانم های بدحجاب در تجمعات خوش‎آمد بگویید

خبرآنلاین شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 06:11
​​​​​​​تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه رسالت ملی امروز ما صیانت از وحدت و انسجام ملی است، گفت: امروز همه اقشار از افراد باحجاب و بی‌حجاب، حتی برخی از مخالفان و کسانی که سوءتفاهم داشتند، در کنار هم به صف دفاع پیوستند. این دستاورد بزرگی است و باید از آن صیانت کرد.
به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان مقدس رضوی اظهار داشت:اگر خانم‌های بدحجاب در تجمعات حاضر شوند، پرچم ایران را به دست بگیرند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دهند، همین امر موجب ناراحتی نتانیاهو و ترامپ می‌شود. این خودش یک معیار است. به چنین بانوانی باید خوش‌آمد گفت.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف در صحنه دفاع از میهن     خاطرنشان کرد: ما نیز باید سعه صدر داشته باشیم و نگاهمان عمیق باشد. تولیت آستان قدس رضوی، با تأکید بر لزوم اعتماد به مسئولان نظام در شرایط جنگی، گفت: همه مسئولان زحمت می‌کشند و تابع رهبر معظم هستند.
وی درباره مذاکرات تصریح کرد: نه می‌گوییم مذاکره کنید و نه می‎گوییم مذاکره نکنید، نه می‎گوییم صلح کنید و نه می‌گوییم جنگ؛ ما تابع ولی فقیه هستیم. به هیئت مذاکره‌کننده اعتماد داریم و از آن‎ها می‌خواهیم از موضع اقتدار، قدرت و عزت سخن بگویند. تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با تأکید بر سلامت کامل رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: رهبری عزیز در صحت و سلامت کامل هستند؛ این را تردید نکنید.
مروی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ اقتصادی گفت: دشمن روی این حربه سرمایه‌گذاری می‌کند و به دنبال محاصره دریایی ایران است، اما این محاصره به حول و قوه الهی شکسته شده است. 
17302

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.