تداوم عملیات بهسازی راه‌ها در میناب با هدف افزایش ایمنی و ارتقای کیفیت تردد

خبرآنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 18:30
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میناب از اجرای عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت در محورهای میناب–هشتبندی و میناب–بشاگرد با مصرف 18 تن آسفالت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، عملیات راهداری جهت ارتقای ایمنی در محور های ارتباطی شهرستان میناب انجام شد.

عباس شبانی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب،از اجرای مجموعه‌ای از عملیات راهداری برای بهبود شرایط عبور و مرور در محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به انجام لکه‌گیری در ابتدای محور میناب–هشتبندی گفت: این عملیات به طول ۲ کیلومتر و با مصرف ۶ تن آسفالت انجام شده که موجب رفع آسیب‌های سطح راه و روان‌سازی تردد خودروها دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میناب در ادامه افزود: در محور میناب–بشاگرد نیز عملیات مرمت رویه آسفالتی در محدوده کشپیری به طول ۱ کیلومتر و با استفاده از ۶ تن آسفالت صورت گرفته است که این اقدام در جهت افزایش دوام و کیفیت راه اجرا شده است.

وی همچنین از بهسازی و مرمت رویه آسفالت محور میناب–بشاگرد در محدوده هنج تا درپهن خبر داد و گفت: این عملیات در طول ۵ کیلومتر و با مصرف ۶ تن آسفالت انجام شده و با توجه به اهمیت ارتباطی این محور، در اولویت برنامه‌های نگهداری قرار داشته است.

شبانی در پایان تأکید کرد: مجموعه عملیات انجام‌شده در راستای ارتقای ایمنی، بهبود خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای است و روند نگهداری و بهسازی راه‌ها با جدیت در مسیرهای مختلف شهرستان میناب ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.