یکی از مفقودین میناب به شهادت رسیده است

خبرآنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 17:54
فرماندار میناب گفت: پیکر یکی از مفقودان پیدا شده که شهید شده است و تلاش‌ها برای یافتن سایر مفقودان توسط گروه‌های مردمی و تیم‌های تجسس همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد رادمهر، فرماندار میناب، از وقوع حمله از سوی نیروهای آمریکایی به یک شناور غیرنظامی در آب‌های جنوب کشور خبر داد.

به روایت مهر، وی اظهار داشت: در جریان اقدامات تجاوزکارانه شب گذشته آمریکایی‌ها در محدوده تنگه هرمز و دریای مکران، یک فروند لنج باری در نزدیکی آب‌های شهرستان میناب هدف اصابت قرار گرفت و دچار آتش‌سوزی شد.

فرماندار میناب افزود: بر اساس اطلاعات اولیه، ۱۵ ملوان در این شناور حضور داشته‌اند که از این تعداد، ۱۰ نفر مصدوم شده و برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. همچنین ۵ نفر از سرنشینان این لنج مفقود شده بودند که عملیات جستجو برای یافتن آنان بلافاصله آغاز شد.

رادمهر در به‌روزرسانی این خبر تأکید کرد: متأسفانه در آخرین گزارش‌های دریافتی، پیکر یکی از مفقودان پیدا شده که شهید شده است و تلاش‌ها برای یافتن سایر مفقودان توسط گروه‌های مردمی و تیم‌های تجسس همچنان ادامه دارد.

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.