بقایی: پاسخ ایران به طرح آمریکا در دست بررسی است

فرارو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 17:10
بقائی: درباره مذاکرات باید گفت که در حال بررسی است و به نتیجه نهایی رسیدیم حتما اعلام خواهیم کرد.

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: «اقدامی که شب گذشته انجام شد هم نقض فاحش حقوق بین‌الملل و هم نقض آتش‌بس بود. البته مدافعین کشور سیلی بزرگی به دشمن زدند و با تمام توان شرارت دشمنان را دفع کردند.»

او تاکید کرد: «ما در وضعیت اسمی آتش‌بس قرار داریم و نیروهای مسلح ما با تمام توان آمادگی دارند و هم با دقت رصد می‌کنند هرجا که لازم باشد با تمام توان به هرگونه تعرض و ماجراجویی پاسخ می‌دهد. اما بایستی گفت که شرارت‌تان دفع شده است. درباره مذاکرات باید گفت که در حال بررسی است و به نتیجه نهایی رسیدیم حتما اعلام خواهیم کرد.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.