زمان افتتاح مترو شهر ری

فرارو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 16:38
شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به افتتاح ایستگاه متروی میدان شهر ری در ماه‌های آینده، از آغاز ساخت پارکینگی با ظرفیت ۵۰۰۰ پارک در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به زودی خبر داد.

رضا شنگی با بیان اینکه قبل از آغاز جنگ حدود ۵ هزار میلیارد تومان پروژه در منطقه ۲۰ آماده افتتاح داشتیم، گفت: هماهنگی لازم را برای افتتاح این پروژه‌ها انجام داده بودیم، به واسطه شرایطی که پیش آمد افتتاح به تعویق افتاد، اما پروژه‌ها آماده است و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: حسب تدبیر و تلاش شهردار تهران که نگاه ویژه به ری دارند و به واسطه حرم حضرت عبدالعظیم و اینکه رهبر شهید فرمودند ری قبله تهران است، ایستگاه متروی میدان شهر ری در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.

شهردار منطقه ۲۰ افزود: این نوید را می‌دهم که حسب دستور شهردار تهران اقدامات اولیه برای احداث پارکینگ ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم با ظرفیت ۵۰۰۰ پارکینگ، که یک پروژه ۱۰ هزار میلیارد تومانی است در همین شرایط جنگی مطالعات و اقدامات اولیه آن توسط معاونت فنی و عمرانی انجام شده و بزودی کلنگ احداث این پروژه بزرگ کلید خواهد خورد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.