فرماندار میناب: آمریکایی‌ها باز هم لنج‌های مردمی را هدف قرار دادند

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 15:21
میناب- فرماندار میناب گفت: در جریان اقدامات جنایتکارانه‌ شب گذشته یک لنج باری متعلق به مردم کلاهی میناب مورد حمله دشمن قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رادمهر اظهار کرد: در جریان اقدامات تجاوزکارانه آمریکایی‌ها در شب گذشته در آبهای تنگه هرمز و دریای مکران (عمان) یک شناور باری در نزدیکی آبهای شهرستان میناب مورد اصابت قرار گرفته و دچار آتش سوزی شده است.

وی با بیان این که ۱۵ ملوان در این لنج باری حضور داشته‌اند، افزود: ۱۰ ملوان مصدوم به بیمارستان منتقل شده‌اند و گروههای مردمی و تجسس در حال تلاش برای اطلاع یافتن از وضعیت دیگر ملوانان هستند.

وی تعرض به شناورهای تجاری را که چند روز پیش نیز رخ داد ناشی از عمق فضاحت و زبونی دشمن دانست.

چند روز قبل نیز نیروی دریایی آمریکا ادعا کرد چند شناور موشک انداز سپاه را در یک عملیات متوهمانه برای باز کردن تنگه هرمز منهدم کرده اما فردای آن مشخص شد که قایق های صیادی و باری بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.