گشایش دفتر یادبود جانباختگان بندر شهید رجایی در بوسنی و هرزگوین

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:31
دفتر یادبود و گرامیداشت جان‌باختگان حادثه بندر شهید رجایی با حضور مقامات سیاسی، مذهبی و فرهنگی بوسنی و هرزگوین سفرا و دیپلمات‌ها در سارایوو گشایش یافت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از سارایوو، در پی حادثه در بندر شهید رجایی که منجر به جان باختن و مجروح شدن جمعی از هموطنان کشورمان شد دفتر یادبود گرامی‌داشت جان‌باختگان در سفارت ایران در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین گشوده شد.

مقامات سیاسی، سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی و دیپلمات‌های مقیم، شخصیت‌های فرهنگی، مذهبی، نخبگان و فعالان مردم نهاد و ایرانیان مقیم با حضور در محل سفارت کشورمان در سارایوو و دیدار با ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر کشورمان ضمن امضا و نگارش یادبود در این دفتر مراتب تسلیت و همدردی صمیمانه خود را با خانواده‌های جان باختگان، دولت و ملت ایران ابراز داشته و برای مصدومان آرزوی بهبودی و سلامتی کردند.

حادثه روز شنبه در بندر شهید رجایی تا کنون ۷۰ نفر جانباخته و بیش ۱۲۰۰ نفر مصدوم داشته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.