جشنواره موسیقی نواحی به پایان رسید

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:26
هفدهمین رویداد ملی موسیقی نواحی ایران پس از اعلام سه روز عزای عمومی در هرمزگان و آلودگی هوایِ بندرعباس، به کار خود پایان داد.

جشنواره موسیقی نواحی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رویداد ملی موسیقی نواحی ایران، هفدهمین رویداد ملی موسیقی نواحی ایران پس از اعلام سه روز عزای عمومی در استان هرمزگان اجرا‌های خود را متوقف و به کار خود پایان داد.

پس از اعلامِ تعطیلیِ شهر بندرعباس و با توجه به وضعیت نگران کننده‌ی آلودگی هوا، ادامه‌ی اجرا‌ها و آمدنِ مخاطبان به سالن‌های اجرا، دیگر جایز نیست. از این رو هفدهمین رویداد ملی موسیقی نواحی ضمن همدردی با خانواده‌های داغ دیده و آرزوی سلامت برای آسیب‌دیدگان، اجرا‌های خود را پایان می‌دهد.

این رویداد، شب گذشته با پرداختن به مویه‌ها و سوگواره‌های اقوام مختلف ایران، همراهی و همدلیِ عمیقی با مردمان داغ‌دیده‌ی هرمزگان داشت.

رویداد ملی‌موسیقی نواحی ایران، از جمعه پنجم اردیبهشت کار خود را در هرمزگان و شهر بندرعباس آغاز کرده بود که پس از حادثه انفجار در بندر شهید رجایی، به کار خود پایان می‌دهد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.