در چندین تیراندازی در ایالت مِین آمریکا ۲۲ نفر کشته شدند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:57
یک نماینده محلی اعلام کرد در چندین تیراندازی که چهارشنبه در ایالت مِین در شمال شرقی آمریکا اتفاق افتاد، دست کم ۲۲ نفر کشته شدند.

در چندین تیراندازی در ایالت مِین آمریکا ۲۲ نفر کشته شدندبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن (آمریکا)، یک نماینده محلی اعلام کرد در چندین تیراندازی که چهارشنبه در ایالت مِین در شمال شرقی آمریکا اتفاق افتاد، دست کم ۲۲ نفر کشته شدند.
رابرت مک کاتری نماینده شهر لوئیستون در ایالت مِین، که این حادثه تأسف بار در آن اتفاق افتاد، به شبکه خبری سی ان ان گفت «ما کشته شدن ۲۲ نفر را تأیید می‌کنیم و تعداد بسیار بسیار زیادی نیز زخمی شدند».

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.