دفاع دوباره صدر اعظم آلمان از رژیم صهیونیستی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:46
صدراعظم آلمان که به مصر سفر کرده است با وجود جنایت حمله به بیمارستانی درغزه باز هم حمایت هایش از رژیم اشغالگر قدس تکرار کرد.

دفاع دوباره صدر اعظم آلمان از رژیم صهیونیستی   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از برلین، اولاف شولتس در قاهره و در نشست خبری مشترک با عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر گفت: دیشب خبر وحشتناکی به ما رسید درباره انفجار در یک بیمارستان بزرگ در غزه که قربانیان زیادی داشت که ما هنوز نمیدانیم چه اتفاقی افتاده است.
وی با بیان اینکه با خانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی می‌کند گفت: این حادثه روشن می‌کند که حماس با ترور وحشتناک خودش در ۷ اکتبر / ۱۵ مهر، برای مردم اسراییل اتفاقات بدی را رقم زد و به دنبال آن باعث درد و رنج زیادی برای مردم غزه شد.
صدر اعظم آلمان گفت: من در اینجا یعنی قاهره با صراحت می‌گویم که حمله تروریست‌های حماس به اسراییل به هیچ وجه و به دست هیچ کس نمی‌تواند توجیه شود و ما آنرا به شدت محکوم می‌کنیم.
وی بدون اعتنا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان فلسطینی در چند روز گذشته گفت: هر کشوری در جهان این حق و وظیفه را دارد که علیه چنین حمله تروریستی از خود و مردمش دفاع و محافظت کند و دولت اسراییل نیز این حق را دارد.
اولاف شولتس هشدار خود به ایران و حزب الله را هم تکرار کرد و گفت: چنانچه ایران و حزب الله در چنین بحرانی مداخله کنند خطای بسیار بزرگی را مرتکب می‌شوند.
صدر اعظم آلمان پیش از مصر به اسراییل رفت و در دیدار با نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس حمایت بی، چون و چرای دولتش را از این رژیم تکرار کرد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.