مشارکت ۱۳۴میلیارد تومانی خیرین سلامت نیشابوری در دولت سیزدهم

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:30
مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سفر به نیشابور از مشارکت ۱۳۴میلیارد تومانی خیرین سلامت در دو سال ابتدایی دولت سیزدهم در نیشابور خبر داد.
مشارکت ۱۳۴میلیارد تومانی خیرین سلامت نیشابوری در دولت سیزدهمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبدا، محمدجواد حیدری‌پور گفت: نیشابور در حوزه مشارکت خیرین سلامت، از مناطق سرآمد و فعال در کشور است و با همکاری خیرین اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم خورده است.
مهندس حیدری‌پور با اشاره به نگاه مثبت رییس جمهوری و وزیر بهداشت به حوزه خیرین سلامت افزود: ما در وزارت بهداشت با همکاری مجلس شورای اسلامی به دنبال قانون‌های تشویقی از جمله بخشودگی مالیاتی و تسهیل فرایند گمرک برای تجهیزات خریداری‌شده توسط خیرین و موسسات خیریه هستیم.
وی تصریح کرد: در دوسال ابتدایی دولت سیزدهم نسبت به دو سال قبل از دولت، تقریبا رشد بیش از صددرصدی در حوزه خیرین و مشارکت‌های مردمی در حوزه سلامت داشته‌ایم.
نخستین پایگاه اورژانس بانوان، بخش تخصصصی درمان ناباروری مرکز شمس شرق و کلینیک دندان‌پزشکی شهر اسحاق‌آباد به ارزش ۱۳۴میلیارد تومان، از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت در سفر به نیشابور به بهره‌برداری رسید و افتتاح شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.