مدیرکل سازمانهای مردمنهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سفر به نیشابور از مشارکت ۱۳۴میلیارد تومانی خیرین سلامت در دو سال ابتدایی دولت سیزدهم در نیشابور خبر داد.

به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبدا، محمدجواد حیدریپور گفت: نیشابور در حوزه مشارکت خیرین سلامت، از مناطق سرآمد و فعال در کشور است و با همکاری خیرین اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم خورده است.
مهندس حیدریپور با اشاره به نگاه مثبت رییس جمهوری و وزیر بهداشت به حوزه خیرین سلامت افزود: ما در وزارت بهداشت با همکاری مجلس شورای اسلامی به دنبال قانونهای تشویقی از جمله بخشودگی مالیاتی و تسهیل فرایند گمرک برای تجهیزات خریداریشده توسط خیرین و موسسات خیریه هستیم.
وی تصریح کرد: در دوسال ابتدایی دولت سیزدهم نسبت به دو سال قبل از دولت، تقریبا رشد بیش از صددرصدی در حوزه خیرین و مشارکتهای مردمی در حوزه سلامت داشتهایم.
نخستین پایگاه اورژانس بانوان، بخش تخصصصی درمان ناباروری مرکز شمس شرق و کلینیک دندانپزشکی شهر اسحاقآباد به ارزش ۱۳۴میلیارد تومان، از جمله پروژههایی بود که با حضور مدیرکل سازمانهای مردمنهاد و خیرین سلامت در سفر به نیشابور به بهرهبرداری رسید و افتتاح شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.