ماجرای دختر نوجوانی که در متروی تهران بیهوش شد/ انتشار فیلم لحظه بیهوش شدن

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:27

درستی، مدیر عامل شرکت مترو تهران در گفت‌وگو با ایرنا:
مقارن ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ساله در خط ۴ مترو میدان شهدا وارد قطار شده که به دلیل افت فشار  بیهوش شد.این فرد توسط دوستان خودش و یک مسافر دیگر قطار که احتمالا پزشک بوده به بیرون از قطار منتقل می‌شود.
 بلافاصله عوامل اجرایی مترو اقدامات اولیه درمانی بر روی وی را آغاز کردند و همزمان از اورژانس درخواست کمک شد.
تیم اورژانس هم بلافاصله در صحنه حاضر شده  و پس از اقدامات اولیه و پایدار کردن وضعیت وی او را به بیمارستان منتقل کردند.
وی هیچگونه درگیری لفظی و یا فیزیکی با مسافران و یا عوامل اجرایی مترو نداشته است.
برخی شایعات در خصوص درگیری عوامل مترو با وی صحت ندارد و فیلم‌های مدار بسته مترو این ادعا را رد می‌کند.
وی در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان است و امیدواریم هر چه سریعتر به آغوش خانواده بازگردد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.