فیلم/ محسن کیایی خطاب به رامبد جوان: تو از من خیلی بهتری؛ برگرد کارتو پس بگیر + واکنش رامبد جوان

رکنا چهارشنبه 03 تیر 1405 - 15:04
محسن کیایی در نشست خبری فیلم «کفایت مذاکرات» با اشاره به علاقه‌اش به بازیگری، از بازگشت مجریانی که این روزها کمتر در تلویزیون حضور دارند حمایت کرد و در جمله‌ای جالب، رامبد جوان را مجری بهتری از خودش دانست.

 

محسن کیایی در نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «کفایت مذاکرات» در جشنواره فیلم فجر، درباره تجربه اجرای برنامه‌های تلویزیونی و علاقه‌اش به این حوزه صحبت کرد.

او با تاکید بر اینکه اجرای برنامه دغدغه اصلی‌اش نیست، گفت ترجیح می‌دهد تمرکز خود را روی بازیگری بگذارد و هر مسئولیتی را که بر عهده می‌گیرد، به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

کیایی در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به رامبد جوان اظهار کرد: «رامبد جوان خیلی بهتر از من است. امیدوارم همه مجری‌هایی که این روزها امکان فعالیت ندارند، دوباره برگردند و میکروفن دست بگیرند تا من هم برگردم سراغ کار اصلی‌ام؛ یعنی بازیگری.»

این اظهارات با واکنش مثبت حاضران در نشست همراه شد و بار دیگر نام رامبد جوان را در فضای رسانه‌ای مطرح کرد.

فیلم «کفایت مذاکرات» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان در چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و بازیگرانی چون محسن کیایی، مهران غفوریان و ایمان صفا در آن ایفای نقش کرده‌اند.

واکنش رامبد جوان به ساخت برنامه 1001

رامبد جوان که پیش‌تر نیز نارضایتی خود را از شباهت‌ها و الگوبرداری برنامه «هزار و یک» از «خندوانه» مطرح کرده بود، حالا در گفت‌وگو با امیرحسین قیاسی در برنامه «بفرمایید جام» با صراحت بیشتری از این موضوع انتقاد کرد.
او گفت: «سعی کردند با همان ساختار و با استفاده از جناب‌خان، که طراحی آن ساختارها متعلق به من بود، برنامه‌ای شبیه به «خندوانه» بسازند، اما موفق نشدند. «خندوانه» حاصل سال‌ها تلاش و کار یک تیم بزرگ بود.»

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1227750

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.