تجمیع امکانات درمانی برای مردم جنوب تهران در بیمارستان فیروزآبادی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:26
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر آنچه که مورد نیاز مردم جنوب تهران در بخش درمان است در بیمارستان فیروزآبادی فراهم شده است و انواع و اقسام تخصص‌ها و پزشکان در سطح عالی در این بیمارستان خدمات‌دهی می‌کنند.

تجمیع امکانات درمانی برای مردم جنوب تهران در بیمارستان فیروزآبادیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین‌اللهی در حاشیه مراسم افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان فیروزآبادی گفت: امروز نخستین مرکز ناباروری سطح ۳ دارای همه‌ی امکانات و تجهیزات پیشرفته در بیمارستان فیروز آبادی افتتاح شد تا با روش‌ها و اقدامات پیشرفته در جنوب تهران امکان فرزندآوری را برای زوج‌های به صورت رایگان فراهم شود.

وزیر بهداشت با اشاره به هزینه‌های سنگین ناباروری، گفت: هم اکنون شاهد ارائه خدمات ناباروری به دست بهترین استادان جوان و توانمند کشور در سطح بیمارستان‌های خصوصی دنیا هستیم.

بهرام عین‌اللهی با اشاره به افتتاح بخش آنژیوگرافی بیمارستان فیروزآبادی و تاثیر آن در مدیریت زمان برای نجات جان بیماران قلبی گفت: شایع‌ترین علت مرگ و میر، بیماری قلب و عروقی است که امروز شاهد افتتاح بخش آنژیوگرافی جراحی قلب همچنین تکمیل آی سی یو برای بیماران در این مرکز نیز هستیم.

وزیر بهداشت گفت: بیمارستان فیروز آبادی به همه‌ی آزمایشگاه‌های پیشرفته، اتاق‌های عمل تخصصی و ... مجهز شده است و بسیاری از این تجهیزات از تولیدات داخلی است.

بهرام عین‌اللهی با تأکید بر اینکه هم اکنون ۹۰ درصد اقدامات خدماتی برای مردم جنوب تهران انجام شده است، گفت: اورژانس اطفال با ظرفیت ۶ تخت، بخش آنژیوگرافی با پنج تخت، دو اتاق عمل قلب باز و همچنین سالن همایش برای اقدامات آموزشی و ICU با ظرفیت ۱۱ تخت افتتاح شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.