خروج قطار از ریل در زنجان

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:46
مدیرکل راه‌ آهن شمالغرب در رابطه با خروج قطار از ریل در مسیر ۲۰ کیلومتری زنجان تبریز گفت: تا یک ساعت دیگر این محور بازگشایی می‌شود.

منوچهر صفری، مدیرکل راه‌ آهن شمالغرب در گفت‌و‌گو با فارس، در رابطه با خروج قطار از ریل در مسیر ۲۰ کیلومتری زنجان اظهار داشت: سه واگن این قطار ار ریل خارج شده بود که خوشبختانه این حادثه سانحه جانی نداشت. 

مدیرکل راه‌ آهن شمالغرب با اشاره به اینکه تا یک ساعت دیگر این محور بازگشایی می‌شود، ضمن اینکه نزدیک ۵ ساعت طول کشید که واگن‌های خارج شده از ریل جمع آوری شود، گفت: ساعت حرکت قطار‌های مسافربری به دلیل این حادثه به تاخیر نیفتاده است.

گفتنی است، به دلیل حادثه خروج قطار باربری از مسیر ریل فقط برق روستای «کناوند» و تعدادی از مشترکان کشاورزی قطع شده است که به محض بازگشایی شرکت توزیع برق نسبت به وصل مجدد برق اقدام خواهد کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.